јануар 31, 2017

Coaching

Coaching je razvojni proces koji pomaže osobi da unapredi svoje potencijale i ostvari svoje ciljeve u svim oblastima života.

Coaching omogućava klijentu prevazilaženje ličnih barijera i granica, kao i razvijanje resursa i sposobnosti. Coaching predstavlja individualni rad sa klijentom na temi koju klijent odabere. Coaching proces je ciljno orijentisan, usmeren ka budućnosti, a rast i napredak se postižu brzo, često bez otkrivanja intime klijenta. Tehnike i alati koje koristimo u toku naših coaching sesija su inovativni i kreativni. Coaching se odvija u sigurnom i prijatnom okruženju, gde vlada poverenje kao i uvažavanje i poštovanje klijenta. Coach i klijent se obavezuju na diskreciju u vezi sadržaja u toku coaching procesa. Coach nije terapeut, niti savetnik, ne daje odgovore. Coach vodi klijenta kroz proces i podržava ga da pronađe resurse i odgovore u sebi.

 

                       

 

Sa decom, mladima i roditeljima radi Iva Pavlović Pušica – Profesionalni Coach i NLP Master (Internacionalne Asocijacije za NLP – IANLP i ECA – Evropske Asocijacije za Coaching), profesor i vlasnik Centra za edukaciju i lični razvoj NLP za mlade.

 

ISKUSTVA SA COACHINGA:

Vanja, 16 godina

Zahvaljujući vežbama i tehnikama koje sam radila na coaching-u, mnoge probleme iz prošlosti koji su bili duboko u meni sam izbacila iz sebe. Bila sam stalno nervozna, grickala sam nokte i cupkala neprestano nogama. Mnogo sam ponosna na sebe što sam uspela da se oslobodim tih navika. Osećam se lakše, imam više vremena za sebe i psihički sam stabilnija. Svima bih preporučila coaching jer stvarno pomaže.

Rastko Dabović, 12 god.

NLP edukacija je pozitivno uticala na mene i pomogla mi u učenju i kontrolisanju emocija. Vežbe primenjujem: tokom učenja, na utakmicama, kad se upoznajem sa nepoznatim ljudima.

Matija Gačević, 12 godina

NLP mi je dosta pomogao da naučim kako da bolje učim, da imam bolji odnos sa društvom, da upravljam emocijma. Najviše koristim mape uma, brzo čitanje, vežbe za super pamćenje, feedback, vežbe za jačanje samopouzdanja, opuštanje, upravljanje emocijama.

Lazar Stanojković, Quality Engineer at Hutchinson Ruma

Malo koji alat nam omogućava da spoznamo sebe kao što je NLP. Dosta stvari radimo nehotice i bez dubljeg razmišljanja zašto su takve. Međutim, ko jednom zagrebe u svet NLP-a, preispituje sve svoje odluke i mišljenja i postaje najbolja verzija sebe. To se i meni dogodilo.

Mirka Dželebdžić, preduzetnica, Andjelina mama

Anđela je zahvaljujući NLP radionicama postigla veliki napredak. Presrećna sam jer je primenjivala tehnike superučenja i ostale tehnike koje je naučila, i zahvaljujući tome prijemni je uradila perfektno i upisala željenu školu. Ova edukacija je zaokružil na najbolji mogući način sve što sam ja kao majka radila četrnaest godina. I na tome sam naizmerno zahvalna. Sećam se da sam je jedva nagovorila da krene na NLP radionice, ali već posle prve radionice je rekla da joj se baš dopada. Nakon završenog osnovnog nivoa, sama je tražila da ide na napredni nivo. Oduševljena sam potpuno.

Jelena, 37 godina

Posle coachinga, moje dete je na svet gledalo drugim očima. Uspeo je da pronadje sebe, snagu da se izbori sa svojim strahovima, stekne samopouzdanje i izbori se sa agresivnošću. Meni je pomoglo da ga bolje razumem i da se trudim da na nove načine usmerim dete da svojom snagom rešava probleme, i da sam pronalazi rešenja umesto da dobija gotove obrasce.
 

Vanja, 16 godina

Zahvaljujući vežbama i tehnikama koje sam radila na coaching-u, mnoge probleme iz prošlosti koji su bili duboko u meni sam izbacila iz sebe. Bila sam stalno nervozna, grickala sam nokte i cupkala neprestano nogama. Mnogo sam ponosna na sebe što sam uspela da se oslobodim tih navika. Osećam se lakše, imam više vremena za sebe i psihički sam stabilnija. Svima bih preporučila coaching jer stvarno pomaže.

Jelena, 37 godina

Posle coachinga, moje dete je na svet gledalo drugim očima. Uspeo je da pronadje sebe, snagu da se izbori sa svojim strahovima, stekne samopouzdanje i izbori se sa agresivnošću. Meni je pomoglo da ga bolje razumem i da se trudim da na nove načine usmerim dete da svojom snagom rešava probleme, i da sam pronalazi rešenja umesto da dobija gotove obrasce.

Vanja, 16 godina

Zahvaljujući vežbama i tehnikama koje sam radila na coaching-u, mnoge probleme iz prošlosti koji su bili duboko u meni sam izbacila iz sebe. Bila sam stalno nervozna, grickala sam nokte i cupkala neprestano nogama. Mnogo sam ponosna na sebe što sam uspela da se oslobodim tih navika. Osećam se lakše, imam više vremena za sebe i psihički sam stabilnija. Svima bih preporučila coaching jer stvarno pomaže.

Rastko Dabović, 12 god.

NLP edukacija je pozitivno uticala na mene i pomogla mi u učenju i kontrolisanju emocija. Vežbe primenjujem: tokom učenja, na utakmicama, kad se upoznajem sa nepoznatim ljudima.
 

Jelena, 37 godina

Posle coachinga, moje dete je na svet gledalo drugim očima. Uspeo je da pronadje sebe, snagu da se izbori sa svojim strahovima, stekne samopouzdanje i izbori se sa agresivnošću. Meni je pomoglo da ga bolje razumem i da se trudim da na nove načine usmerim dete da svojom snagom rešava probleme, i da sam pronalazi rešenja umesto da dobija gotove obrasce.

Matija Gačević, 12 godina

NLP mi je dosta pomogao da naučim kako da bolje učim, da imam bolji odnos sa društvom, da upravljam emocijma. Najviše koristim mape uma, brzo čitanje, vežbe za super pamćenje, feedback, vežbe za jačanje samopouzdanja, opuštanje, upravljanje emocijama.

Jelena, 37 godina

Posle coachinga, moje dete je na svet gledalo drugim očima. Uspeo je da pronadje sebe, snagu da se izbori sa svojim strahovima, stekne samopouzdanje i izbori se sa agresivnošću. Meni je pomoglo da ga bolje razumem i da se trudim da na nove načine usmerim dete da svojom snagom rešava probleme, i da sam pronalazi rešenja umesto da dobija gotove obrasce.

Jelena, 37 godina

Posle coachinga, moje dete je na svet gledalo drugim očima. Uspeo je da pronadje sebe, snagu da se izbori sa svojim strahovima, stekne samopouzdanje i izbori se sa agresivnošću. Meni je pomoglo da ga bolje razumem i da se trudim da na nove načine usmerim dete da svojom snagom rešava probleme, i da sam pronalazi rešenja umesto da dobija gotove obrasce.